Saturday 28 July 2012

TERAPI PUTERI SAADONG





Tampil cantik dan menarik adalah dambaan setiap wanita. Namun tidak semua wanita mampu membuat dirinya tampil menarik bahkan tidak semua manusia tahu rahsia keindahan tubuhnya  Puteri Saadong tampil memikat. Jika seseorang wanita menggunakan metode ini maka ia akan tampil sangat menarik dan memikat,berwibawa,memancarkan aura yang penuh dengan  dengan kemampuan pemakainya menjadi sangat indah.
 Keunggulannya menjadikan pemakainya awet muda dan kebal terhadap berbagai  jenis serangan ilmu hitam dan cara kerjanya bagaikan kilat.Pemakainya akan lebih berkeyakinan diri kerana dapat merasakan perubahan yang sangat positif dalam diri mereka baik secara fizik mahupun psikis.
Mampu menyingkirkan sihir dan penyakit misteri dalam badan,mengeluarkan segala aura-aura yang negatif,menyerikan wajah,daya pengasihan,memulihkan vagina seperti seorang perawan,menjadikan payudara anjal seperti anak dara.
Terapi ini merangkumi Terapi Perawan seumur hidup dan Juga Terapi Cik Siti Wan Kembang.
Sangat sesuai untuk para isteri,ibu-ibu,wanita dan juga lelaki yang bermasalah karisma tengelam,berat jodoh,
tiada keyakinan diri,tekanan perasaan,terkena sihir dll
Cara rawatan urut& tungku seluruh badan,Mandi Rawat Puteri Saadong,aura seri Nur Ilahi pada wajah,aura payudara dan aura organ intim agar sentiasa perawan serta gurah vagina.
Proses terapi lebih kurang 3 jam.

Mahar Terapi Puteri Saadong RM500.
(sekali seumur hidup)

1 comment:

  1. Assalamualaikum,

    Dimana..bagaimana untuk saya dapatkan rawatan terapi puteri saadong ini ya...saya perlu kan tarikh yang bersesuaian kerana saya dari langkawi...mohon mendapat balasan dalam kadar segera....

    ReplyDelete