Monday 11 November 2013

Kursus Urutan Tradisional Melayu dan Rawatan Wanita Lepas Bersalin (Wanita Sahaja) Secara Personal/Berkumpulan di Tempat Anda (Kelantan & Luar Kelantan)

Kursus Urutan Tradisional Melayu dan Rawatan Wanita Lepas Bersalin (Wanita Sahaja) Secara Personal/Berkumpulan di Tempat Anda (Kelantan & Luar Kelantan)


Saya mewarisi kemahiran mengurut dari arwah nenda yang juga adalah Bidan Diraja,Saya berpengalaman mengurut selama 12 tahun .Sekarang beroperasi di pusat rawatan saya di kota bharu,kelantan
Saya menawarkan kursus urutan tradisional melayu dan rawatan wanita lepas bersalin(Wanita Sahaja).Saya bersedia datang mengajar ke tempat anda.Juga sedia mengajar anda menambah kemahiran mengurut secara persendirian.

Yuran kursus RM 350Sahaja. 2 hari.Masa 9.30 am hingga 5.30 am
(jika anda datang ke tempat saya di kota bharu,kelantan,penginapan percuma disediakan di homestay saya di kota bharu)

Tarikh:ikut masa anda


Modul yang akan di ajar:
1.Urutan tradisional melayu(1 badan)
2.Urutan untuk wanita hamil
3.Urutan wanita lepas bersalin & cara bertungku yang betul
4.Urutan untuk bayi
5.Urutan naikkan seri muka&mantapkan 'aksesori' wanita
6.Cara membuat mandi bunga(naikkan seri wajah,buang aura negatif,buang ‘energi negatif’
7.Doa2 untuk urutan dan naikkan seri wajah pelanggan
8. Cara buat minyak urut(resepi warisan keluarga)
9.Point/titik badan manusia
10.cara2 bertungku dengan betul
11.cara pemakaian bengkung dan buat masakan untuk wanita dalam pantang
12.cara2 memulakan perniagaan urutan tradisional,mobile spa dan khidmat penjagaan wanita dalam pantang
Bonus;Urutan refleksiologi kaki & tangan
~sijil disediakan
~Tawaran untuk sesiapa yang berminat untuk jadi organizer kursus urutan di tempat anda(komisen lumayan)(peserta tidak lebih dari 5 orang sahaja)

Kursus akan di jalankan di Kawasan Area Kelantan Sahaja & untuk wanita/remaja wanita sahaja.

Kursus akan dijalankan di luar Kelantan jika peserta melebihi 4 orang.
Sesiapa yang berminat untuk dapatkan minyak urut jenama AlAdra di alu-alukan,setiap minyak diruqyahkan dengan ayat2 Al-Quran,sangat mujarab untuk pesakit strok,lumpuh,wanita lepas bersalin,kanak2 sawan dan orang yang mengidap sakit2 urat dn badan akibat ‘sihir’.juga boleh dijadikan ‘ibu’ minyak urut,Cuma titiskan dalam minyak@minyak kelapa(paling mujarab)

Untuk lebih maklumat:
E Mail:adramutiara303@gmail.com
(maklumat lanjut akan diberi dalam email nanti)

34 comments:

  1. Ada lagi ke kelas ni saya berminat la.macamana nak hubungi

    ReplyDelete
  2. Saya berminat.harap dapat emel saya izlyana@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Saya minat.harap e mail sy segera
    nordianamohamadibrahim@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Sy di Bangi, kalau sy anjurkan kursus tersebut disini apa syarat puan. Ini email saya norhidaytulnazrahanne@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Sy di Bangi, kalau sy anjurkan kursus tersebut disini apa syarat puan. Ini email saya norhidaytulnazrahanne@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Klau ada kursus di KL boleh contact saya 0195790077

    ReplyDelete
  7. saya berminat...saya di pelabuhan klang
    emel saya fareila003@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Klau ada kursus di kl bleh contack sy 0123515172 sy berminat utk anjurkan kursus

    ReplyDelete
  9. Klau ada kursus di kl bleh contack sy 0123515172 sy berminat utk anjurkan kursus

    ReplyDelete
  10. Sy berminat utk belajar mgurut..mcmne cra utk mghubungi pihak puan..sy di kelantan.ini email sy noorish.aziz84@gmail.com
    Hrp ada mklum bls dr pihak puan.

    ReplyDelete
  11. Saya berminat untuk sertai kursus...klu ada buat area selangor@pj hubungi saya 016-5897178
    Email-iza081985@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Saya berminat untuk sertai kursus...klu ada buat area selangor@pj hubungi saya 016-5897178
    Email-iza081985@gmail.com

    ReplyDelete
  13. saya berminat..emel saya datul1985@gmail.com

    ReplyDelete
  14. saya berminat..saya di jengka pahang 0179643387

    ReplyDelete
  15. Saya berminat untuk menyertai kursus ini. emel saya norizanmustaffa2@gmail.com

    ReplyDelete
  16. As salam ..saya berminat menyertai krusus ..no saya 0177525364

    ReplyDelete
  17. assalammualikum puan sye berminat..sedang bru nk brjinak... WhatsApp sye 0174467381 atau email ke nurulsyamimimanshor@yahoo.com

    ReplyDelete
  18. Salam Puan, saya berminat untuk menyertai kursus ini...saya di kawasan Pulau Pinang..Tolong email kepada saya sekiranya Puan mengadakan kursus ini . ija786@hotmail.com

    ReplyDelete
  19. Puan kalau di bangi atau serdang ada tak..saya berminat nak belajar

    ReplyDelete
  20. Bminat nk belajar jika ada kursus di KL.. 019 6322292 liz

    ReplyDelete
  21. Salam puan sy sha bminat nk belajar.. Jika ada kursus ni di pj selangor sila watapps@call sy 012 2248988.. Tq

    ReplyDelete
  22. salam puan.. saya berminat untuk belajar.. jika ada kursus di selangor sila hubungi saya.. 0163675880

    ReplyDelete
  23. Salam,
    isteri sy berminat untuk belajar boleh saya tahu kursusni masih dianjurkanlg ke.. boleh wasap sy 0176270969 TQ...

    ReplyDelete
  24. Asmkm...saya berminat...ade lagi tak kursus dkm masa terdekat ni

    ReplyDelete
  25. Isteri saya berminat untuk join kursus ini. Sila reply jika sesi kursus itu masih ada thanks

    ReplyDelete
  26. assalamualaikm sya berminat untuk join kursus ni boleh wasap sya klu ad lagi sesi di kawasan berhampiran perak. . 0194939095

    ReplyDelete
  27. As salam. Sy berminat utk menyertai kursus mengurut. Plz wtsp sy. 01124012801

    ReplyDelete
  28. saya berminat tapi saya ddk luar kelantan - pm 0162978616

    ReplyDelete
  29. As salam, sy berminat untuk menyertai kursus.Ada lagi ke kursus ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum.. saya berminat untuk menyertai kursus ini.. boleh pm saya jika Masih Ada LG..

      Delete
  30. salam puan.. saya berminat untuk belajar.. jika ada kursus di selangor sila hubungi saya.. 0132878944 atau www.wasap.my/60132878944

    ReplyDelete
  31. Assalamualaikum.. Saya berminat sertai kursus secara personal coaching di tempat puan.. Jika ada boleh pm saya di no 011-10745772 atau emel saya waizafiza@yahoo.com

    ReplyDelete
  32. Assalam...jika ade kursus dlm msa trdekat ni..bole tlg pm sy..011 2933 7156

    ReplyDelete