Tuesday 31 July 2012

Terapi Muka Nur Illahi (Seri Wajah)




Wajah atau muka merupakan bahagian badan yang paling mendapat perhatian.Islam tidak melarang manusia atau umatnya untuk kelihatan cantik, namun perlu mengikut garis panduan yang dibenarkan di dalam Islam. Nabi Muhammad SAW ada bersabda yang bermaksud: “Sesungguhnya Allah ini Maha Indah dan Maha Cantik dan Allah suka yang indah-indah dan yang cantik-cantik.”

Terapi Muka Nur Ilahi biasa dilakukan untuk lebih menonjolkan kecantikan alamiah ( inner beauty ) seseorang , sehingga terapi tersebut ditujukan untuk memberi efek atau kesan selalu kelihatan menarik, segar dan kelihatan awet muda. Melalui pengisian kombinasi energy tingkat tinggi dan gelombang potensi energi Illahiah (dari ayat yang dipetik dari Surah Al-Ra'du) dialirkan dan seterusnya mengaktifkan aura seluruh badan, hingga mampu meningkatkan karisma, wibawa, daya pengasihan, kecantikan raut wajah & anti energy negatif.

Terapi Nur Ilahi bukan sahaja mengubah perwatakan tetapi juga mengubah perawakan. Bukan rupa-bentuk muka yang berubah tetapi cahaya pada wajahnya yang berubah, menyebabkan siapa sahaja yang melihatnya akan berasa senang.

Anda tidak perlu memakai susuk untuk kelihatan cantik. Susuk itu haram kerana proses memakainya membabitkan unsur syirik.

Kecantikan juga adalah salah satu bentuk ujian daripada Allah SWT. Bagi yang menggunakannya sesuai tuntutan agama, dia akan menjadi orang yang beruntung. Dan bagi yang menggunakannya di jalan yang salah, sangatlah merugikan dan berdosa.
Tapi bila dah meminta seri wajah tu... janganlah untuk tujuan menjadi riak... dosa bila takbur dengan nikmat Allah dan jagalah perilaku dan perangai kerana itu akan membuatkan anda menjadi orang yang paling cantik Subhanallah.....


Kos rawatan: (Terapi Mandian Nur Illahi* + Terapi Muka Nur Ilahi  = RM150 sahaja.)
*1 x mandian di pusat rawatan,  3x mandian di rumah

No comments:

Post a Comment