Thursday 6 September 2012

RAWATAN UNTUK WANITA LEPAS BERSALIN

TEMPAHAN AWAL DIPERLUKAN
Pusat Rawatan Penjagaan Ketika Berpantang. Perkhidmatan Urut Tradisional (Wanita Sahaja), Urut Bersalin, Bertungku, Mandi Herba, Berbarut,Bertanggas, Penjagaan Bayi Dan Penginapan Rawatan di Pusat Rawatan Bagi Pelanggan yang datang dari jauh. Menjual jamu, set bersalin, bengkung, tungku, herba Dll. Pada Harga yang berpatutan!!



PERHATIAN KEPADA IBU YANG MENGANDUNG!!!

"Adakah Anda Mahu Miliki Tubuh Yang Cergas Selepas bersalin?"
Mahukah anda jika saya berkongsi rahsia yang terbukti berkesan untuk menurunkan berat badan dan masalah perut buncit dalam tempoh 44 hari berpantang?"
Selepas habis berpantang anda akan dapat merasai bahawa
"Anda lebih Anggun daripada gadis"
Dapatkan Rawatan Penjagaan Ketika Berpantang Bersama Kami Dan Rasailah Sendiri Rahsia Yang Kami Berikan.

4 comments:

  1. Apa nombor untuk dihubungi? Saya nak tempah rawatan penjagaan dalam pantang. Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. Assalamu'alaikum Puan Lina, boleh emelkan nombor puan utk saya hubungi di alamat emel saya cahayauntukku@gmail.com
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  3. Assalamu'alaikum Puan Lina, boleh emelkan nombor puan utk saya hubungi di alamat emel saya cahayauntukku@gmail.com
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum..boleh mengurut lg ke?

    ReplyDelete